Translate

۱۰ خرداد ۱۳۹۹

رومینا دختر جوان سیزده ساله قربانی جامعه سنتی

راز بزرگ؛ او زن بود، تجاوز بهمن به رومینا؟ افشای تجاوز دوست پسر رومینا اشرفی + تصاویر


فاجعه ای غیر قابل تصورو پدری که قاتل دخترش هست

خانواده ای که متلاشی شده است 

بهمن خاوری مردی که رومینا با او فرار کرده بود گفته است که دو سال تلفنی با رومینا در تماس بوده است ا و می گوید ۲۸ سال دارد و اهل تا لش است.

 برای ازدواج با رومینا خواستگاری کرده بود که با مخالفت پدر ا و روبرو شده است رومینا به ا و گفته بود که پدرش ا و را آزار می دهد و از او خواست یا مرا ببر یا خودم را می کشم.




 رعنا دشتی مادر رومینا تایید کرده است که قبلا شخصی با واسطه از رومینا خواستگاری کرده و گفته بود شاید رومینا را فراری بدهد خانم دشتی به روزنامه فراز گفت این شخص خواستگار ا سمش را نگفت. سخت گیری پدر رومینا از همان روز شروع شد گوشی ها را خاموش کرد مرگ موش گرفت و به رومینا گفت که خودت را بکش تا من تو را نکشم.

 به من می گفت به او یاد بده چطور خودش را آویزان کند او می گوید آنها یک شب ساعت سه صبح متوجه غیبت رومینا شدند و روی میز رومینا نامه ای را پیدا کردند که در آن نوشته بود بابا تو که می خواستی من را با دست خودت بکشی حالا هرکسی پرسید رومینا کجاست بگو مرده ما درم هیچ تقصیری ندارد.

خانم دشتی می گوید پدر رومینا او را دوست داشت اما به او سختگیری می کرد و او را محدود می کرد فکر می کنم رومینا از ترس پدرش فرار کرد او می گوید بعد از آنکه عکسی از رومینا و بهمن خاوری به دست خانواده رسید رضا اشرفی پدر دختر داس را برداشت و به خانه بهمن خاوری رفت.

 اسفندیار اشرفی عموی رومینا گفته است که بهمن خاوری رومینا را با زور و تهدید به مرگ با خود برد و شش روز تمام هم ا و را نگاه داشت اگر رومینا عکسی نمی فرستاد این مسائل پیش نمی آمد.

 بهمن خاوری در مصاحبه با فراز گفت رومینا این عکس را با اراده خود منتشر کرد تا همه بدانند که به میل خود با او فرار کرده و کسی او را ند زدیده است.

او می گوید بعد از فرار رومینا را به خانه خواهرش برده و خودش جای دیگری بوده است آقای خاوری همچنین گفت که بعد از فرار بار دیگر از رومینا خواستگاری کرد و حتی قرار گذاشته بودند که در خانه خواهرش عقد کنند.



 اما اضافه می کند که پدر رومینا برای من تله گذاشته بود چون با پلیس آگاهی برای دستگیری من آمدند قبلا گزارش ها حاکی بود رومینا بعد از بازداشت خواسته بود که تحویل پدرش داده نشود روح الله پدر بهمن خاوری درحالی که می گریست به فراز گفت رومینا  موقع رفتن گفته بود که مرا به پدرم تحویل ندهید  او مرا می کشد. او درآگاهی هم در دادگاه این را گفت اما کسی به حرف بچه گوش نکرد بهمن خاوری بعد از یک شب بازداشت، تبرئه و آزا د شد خواستار اشد مجازات برای رضا اشرفی شده است. او گفت می خواهم قصاص شود یک لحظه نمی توانم رویش را ببینم.

 معاون دادگستری ایران وعده مجازات شدید متهم این حادثه را داده است محمود عباسی معاون وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در واکنش به این اتفاق گفته بدون تردید وظیفه سنگین ما پیگیری قضایی موضوع و مجازات شدید عامل این جنایت .

 او گفته پدری که هنوز در قرون وسطی زندگی می‌ کند و همچنان فرزند خویش را ملک طلق خود می‌ پندارد و او را موجود مستقل انسانی نمی ‌شناسد که دارای حقوقی است همانند دیگر کودکان و انسان‌ها به خود اجازه می ‌دهد که به او تعرض کند و حتی حیات او را در گرو اراده خود می ‌پندارد باید مجازات شود

بر اساس قانون مجازات اسلامی در ایران پدری که فرزندش را بکشد قصاص نمی ‌شود و در صورت محکومیت در دادگاه به پرداخت دیه و حبس محکوم می‌ شود.

سن قانونی ازدواج برای دختران در ایران ۱۳ سالگی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

خطر اجرای حکم قطع انگشتان دست هادی رستمی

 *هادی رستمی به اتفاق دو زندانی دیگر مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند که به اتهام سرقت به قطع انگشتان دست راست محکوم شده اند با خطر اجرای حکمشان د...