Translate

۶ خرداد ۱۳۹۸

کشته شدن یک شهروند بر اثر تیراندازی ماموران لباس شخصی در زاهدان

یک شهروند اهل زاهدان به دلیل بی توجهی به ایست ماموران لباس شخصی هدف تیراندازی این نیروها قرار گرفت و جان خود را از دست داد. نزدیکان مقتول می گویند دلیل بی توجهی راننده به فرمان ایست نداشتن گواهینامه بوده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، امروز شنبه ۴ خردادماه ۱۳۹۸، ماموران لباس شخصی در زاهدان به یک دستگاه خودرو تویوتا فرمان ایست دادند، پس از بی توجهی راننده به فرمان ایست به سمت وی شلیک کردند، در نتیجه تیراندازی گلوله به سینه راننده اصابت کره و جان خود را از دست داده است.

بر اساس این گزارش، هویت این شهروند “موسی شه‌بخش فرزند غلام نبی” احراز شده است.

در این گزارش آمده است که این واقعه در خیابان کشاورزی زاهدان جنب پمپ بنزین در همسایگی منزل شخصی موسی شه‌بخش اتفاق افتاده است.
نزدیکان مقتول می گویند دلیل بی توجهی راننده به فرمان ایست نداشتن گواهینامه بوده است.
گفته می‌شود که در پی این اتفاق، مردم در محل تیراندازی جمع شده و قصد حمله به ماموران لباس شخصی را داشته‌اند، اما ماموران با شلیک تیر هوایی آنها را پراکنده کرده‌اند. سپس نیروهای پشتیبانی سر رسیده‌اند.
طی هفته گذشته پس از هشدار استاندار سیستان و بلوچستان، برخورد با سوخت‌بران تشدید شده است.
لازم به یادآوری است که روز سه‌شنبه هفته گذشته نیز یک شهروند به نام “محمد افرس‌نیا معروف به نورک” در شهرستان جاسک در منزل شخصی خود توسط نیروهای انتظامی این شهر کشته شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

خطر اجرای حکم قطع انگشتان دست هادی رستمی

 *هادی رستمی به اتفاق دو زندانی دیگر مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند که به اتهام سرقت به قطع انگشتان دست راست محکوم شده اند با خطر اجرای حکمشان د...