Translate

۱۷ آذر ۱۳۹۷

کارگران شهرداری آبادان دست از کار کشیده‌اند.

خبرگزاری هرانا – مسعود سلمان زاده معاون خدمات شهری شهرداری آبادان دلیل انباشت و وفور زباله در محدوده فعالیت منطقه ۳ شهرداری را دست از کار کشیدن کارگرانش عنوان کرد و گفت که “کارگران منطقه سه چند روزی است که به دلیل عدم دریافت حقوقشان دست از کار کشیده اند و این مسئله علاوه بر آنکه اذهان عمومی را به خود مشغول کرده، سبب به تعطیلی کشیده شدن فعالیت منطقه سه شهرداری و حتی شهرداری مرکزی شده است”.


 بنابر خبری دیگر، برای چندمین سال متوالی، جمعی از کارگران کارخانه شیر پگاه تهران که مالک حدود ۱۵۰ هزار متر زمین در محدوده شهرک حکیمیه تهران پارس هستند، از ادامه مشکلات خود خبر دادند. به گفته کارگران شیر پگاه تهران، مالکان این اراضی؛ کارگران هستند که این زمین‌ها ثمره یک عمر تلاش شبانه‌روزی آنهاست. به همین دلیل از بهره‌برداری و تصرف غیرقانونی این زمین‌ها رضایت ندارند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، مسعود سلمان زاده گفت: “کارگران منطقه سه چند روزی است که به دلیل عدم دریافت حقوقشان دست از کار کشیده اند و این مسئله علاوه بر آنکه اذهان عمومی را به خود مشغول کرده، سبب به تعطیلی کشیده شدن فعالیت منطقه سه شهرداری و حتی شهرداری مرکزی شده است”.

سلمان زاده با اشاره دوباره بر اینکه به دلیل عدم فعالیت کارگران شهرداری منطقه سه با انباشت و وفور زباله در این منطقه مواجه شده ایم، اظهار کرد: “با توجه به اینکه در پیک بیماری وبا قرار داریم و انباشت زباله عامل تهدید کننده این بیماری است، بر خودمان واجب دانستیم که این معضل را برطرف کنیم و برای این منظور دیشب جلسه ای تشکیل دادیم و مقرر شد تا برای انجام نظافت در منطقه سه شهرداری از نیروهای دیگر مناطق شهرداری و ماشین آلات واحد موتوری استفاده کنیم”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

خطر اجرای حکم قطع انگشتان دست هادی رستمی

 *هادی رستمی به اتفاق دو زندانی دیگر مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند که به اتهام سرقت به قطع انگشتان دست راست محکوم شده اند با خطر اجرای حکمشان د...