Translate

۹ آذر ۱۳۹۹

تجمع اعتراضی جوانان جویای کار روستای شهرویی

  شنبه ۸ آذر ماه ۱۳۹۹، در ادامه تجمعات اعتراضی روزانه شهروندان در اقصی نقاط ایران که ناشی از سوء مدیریت مسئولان در بخش های مدیریتی و تصمیمات غیر کارشناسانه آنها است جمعی از جوانان جویای کار اهل روستای شهرویی از توابع شهرستان بهبهان در مقابل فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. 



جمعی از جوانان جویای کار اهل روستای شهرویی از توابع شهرستان بهبهان در مقابل درب فرمانداری این شهر با هدف اعتراض به محرومیت از حق استخدام و اشتغال در واحدهای نفت و گاز این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این شهروندان معترض که جملگی آنها از جوانان این روستا هستند با برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به بکارگیری نیروی کار غیربومی در پالایشگاه بید بلند دو شهرستان بهبهان اعتراض کرده و خواستار اشتغال به کار در این مجتمع تولیدی صنعتی نفت و گاز شدند.

براساس اعلام این شهروندان معترض: “مسئولان پالایشگاه بند بلند به جای استخدام نیروهای بومی و منطقه ای از افراد غیر بومی استفاده می کند و این در حالی است که در همین منطقه بسیاری از افراد فاقد شغل هستند و نیازمند کار در این واحد صنعتی.”

لازم به ذکر است، روستای شهرویی در توابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان در استان خوزستان ایران واقع شده است.  مردم این روستا از طایفه‌ شهرویی و از قوم لُر و بختیاری هستند و به کار کشاورزی اشتغال دارند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

خطر اجرای حکم قطع انگشتان دست هادی رستمی

 *هادی رستمی به اتفاق دو زندانی دیگر مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند که به اتهام سرقت به قطع انگشتان دست راست محکوم شده اند با خطر اجرای حکمشان د...