Translate

۱۹ آبان ۱۳۹۷

اعتراض نمایندگان خوزستان به وضعیت گردوغبار در این استان

رئیس مجلس بر ضرورت پیگیری مشکل گردوغبار در استان خوزستان تاکید کرد
.
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز در واکنش به اعتراضات نمایندگان خوزستان به وضعیت گردوغبار در این استان گفت: مشکلات خوزستان و مسائل مربوط به آن بسیار جدی است هم باید در بودجه به آن رسیدگی شود و هم باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: بر همین اساس در لایحه بودجه سال آینده برداشت بودجه ۱۵۰ میلیون دلار از صندوق توسعه برای حل مشکل ریزگردها را در نظر گرفته ایم که می تواند کمکی به حل این مشکل باشد. پس از اظهارات رئیس مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و جمعی از اعضای هئیت رئیسه به همراه نمایندگان استان خوزشتان در جایگاه هیئت رئیسه نشستی را برای حل مشکلات مربوطه برگزار کردند.
پیش از اظهارات رئیس مجلس جمعی از نمایندگان استان خوزستان با تجمع در جایگاه هیئت رئیسه خواستار توجه به مشکل گردوغبار در استان خوزستان شدند.
متاسفانه مشاهده میکنیم که با تخصیص بودجه های کلان و با توجه به فشار نمایندگان مجلس برای چاره اندیشی و برطرف کردن مشکل ریزگرد ها در جنوب کشور ، همچنان مسئولین بی تدبیر نتوانستند اقدامی مناسب جهت رفع این مشکل انجام بدهند.در حالیکه روزانه تعداد زیادی از مردم بی گناه به دلیل این مشکل جان و سلامتی آنها به خطر می افتد و در بعضی موارد حتی جان خود را بیماران دارای آسم و تنگی نفس از دست میدهند.سوال اینجاست که ای سران مملکت واقعا تا کی میخواهید به این بی کفایتی و بی تدبیری خود ادامه دهید و بی مسئولیتی خود را نسبت به مردم از حد بگذرانید؟!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

خطر اجرای حکم قطع انگشتان دست هادی رستمی

 *هادی رستمی به اتفاق دو زندانی دیگر مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند که به اتهام سرقت به قطع انگشتان دست راست محکوم شده اند با خطر اجرای حکمشان د...