Translate

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

نخبه ها در زندان و حرومزاده ها آزاد

خواهر علی یونسی،‌ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف و برنده طلای المپیاد جهانی که در بازداشت به سر می‌برد، نسبت به اتهام‌های امنیتی که از سوی مسئول بسیج دانشگاه به این دانشجوی بازداشتی مطرح شده، واکنش نشان داد. به گفته خانواده آقای یونسی، ۱۲ مامور امنیتی برای بازداشت او آمده بودند و او را به شدت مضروب کرده بودند. رضا یونسی، برادر علی می‌گوید «ماموران علی را به شدت مضروب کردند، پیشانی‌اش کامل خونین و سرش ضربه خورده بود».

آیدا یونسی،‌ خواهر این دانشجوی بازداشتی،‌ روز شنبه ششم اردیبهشت‌ماه با انتشار یک ویدیو در توییتر گفت: «بر اساس کدام قانون می‌توان یک جوان ۲۰ ساله را با ضرب و شتم بازداشت کرده و پدر و مادرش را با صورت خونی شوکه کرد؟» خواهر این نخبه بازداشتی خطاب به علیرضا قادری،‌ مسئول بسیج دانشگاه صنعتی شریف،‌ که گفته بود پرونده این دانشجو و امیرحسین مرادی،‌ دیگر دانشجوی بازداشتی «صنعتی شریف»، را پیگیری کرده و اتهام‌های مطرح علیه آن‌ها مربوط به «خارج از محیط دانشگاه» است، خواستار توضیح درباره این اظهارات شد.

خواهر علی یونسی در پاسخ به قادری گفته است «ایشان که ارتباط نزدیکی با مسئولان امنیتی دارد همه جزییات را پیگیری کند.» او در پاسخ به اتهام امنیتی اضافه کرد: «یا جزییات پرونده را بگویید، یا به دلیل دروغ‌پراکنی عذرخواهی کنید.»

این ویدئو را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید >   https://www.balatarin.com/permlink/2020/4/26/5306219

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

خطر اجرای حکم قطع انگشتان دست هادی رستمی

 *هادی رستمی به اتفاق دو زندانی دیگر مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند که به اتهام سرقت به قطع انگشتان دست راست محکوم شده اند با خطر اجرای حکمشان د...