Translate

۱۰ آبان ۱۳۹۸

مرگ و مصدومیت ۳ کارگر در سایه فقدان ایمنی محیط کار


 طی روز گذشته در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۳ کارگر طی یک حادثه در شهرستان هرسین دچار حادثه شدند. در این حادثه یک کارگر جان خود را از دست داده و ۲ کارگر دیگر مصدوم شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.



 همت علی شکری، فرمانده انتظامی هرسین از وقوع انفجار در کارگاه جمع‌آوری ضایعات مجتمع ذوب‌آهن این شهرستان خبر داد و گفت: “براثر این حادثه یک کارگر جان خود را از دست داد و ۲ نفر هم زخمی شدند”.

وی اظهار داشت: “شب گذشته پس از دریافت گزارشی از سوی پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع انفجار منجر به جرح و فوت در مجتمع ذوب آهن هرسین و با حضور پلیس در محل مشخص شد انفجار در کارگاه جمع آوری ضایعات مجتمع ذوب آهن با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و بنا بر علل نامعلومی رخ داده است”.

شکری تصریح کرد: “بر اثر این حادثه، ۳ تن زخمی و به سرعت به مراکز درمانی انتقال داده شدند که متاسفانه یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد”.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین یادآور شد: “دیگر مصدومان حادثه که از ناحیه پای راست و بازوی چپ دچار صدمه شده‌اند هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا هستند”.

شهرستان هرسین در جنوب شرقی استان کرمانشاه قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

خطر اجرای حکم قطع انگشتان دست هادی رستمی

 *هادی رستمی به اتفاق دو زندانی دیگر مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند که به اتهام سرقت به قطع انگشتان دست راست محکوم شده اند با خطر اجرای حکمشان د...